فیلم آموزشی تخصصی تعمیرات ECU

                                                 بنام خدا

 

مجموعه ای که در پیش دارید،مجموعه ای بسیار عالی برای آموزش ECU است که شیوه آموزش بصورت غیر حضوری و بافیلم های آموزشی می باشد.

دراین آموزش ،نتیجه بیش از ده سال تجربه در تعمیرات ECU را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

در این روش از صرف هزینه های هنگفت جهت شرکت در کلاسهای حضوری و هزینه های اقامت و اتلاف زمان رفت و آمد جلوگیری کرده ایم.

تجربه نشان داده است که این روش بسیار کاراتر و موثرتر از شرکت در کلاس می باشد،برای اینکه با داشتن این مجموعه شما می توانید فیلم را بارها و بارها مشاهده کنید و به تسلط نسبی در تعمیرات ECU دست پیدا کنید .در صورتی که در کلاس استاد یک مطلب را میگوید و رد میشود و ممکن است  شما مطلبی را عمیقا متوجه نشوید.

توجه:در این مجموعه آموزشی تعمیرات کلیه ECU های SL96 و ساژم (Sagem)،ولئو(Valeo)،زیمنس(Siemens)،بوش(BOSCH)وتعمیرات BSI وBSM)BM34) به طور کامل و با زبانی ساده توضیح داده شده است.

امیدواریم شما عزیزان نیز مانند مشتریان قبلی ما از این مجموعه به نحو احسن استفاده کرده و رضایت کامل داشته باشید.

 

حال به سرفصل هایی که در این مجموعه آموزشی به تفصیل توضیح داده خواهند شد می پردازیم:

 

جلسه اول:

 

- آشنایی با ECU

- توضیح انواع تعمیرات ECU  شامل تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری

- توضیح آی سی های برنامه ریزی 8 پایه EEPROM

- توضیح آی سی های برنامه ریزی 44 پایه FLASH

- شرح کارکرد پروگرامر TNM 2000  و نحوه نصب آن در کامپیوتر

- آشنایی با آداپتورهای آی سی های EEPROM  و FLASH

 

جلسه دوم:

 

- تعمیرECU  های S2000  (در مدل SAGEM و VALEO)

- بررسی خرابی های ناشی از آی سی های قابل برنامه ریزی EEPROM در S2000

- نحوه قرارگیری آی سی های مختلف در روی برد ECU های S2000

- تفاوتECU  های S2000  در مدل SAGEM و VALEO

- خرابی ناشی ازآی سی های قابل برنامه ریزی EEPROM در S2000 (95080 و 95160)

- محل قرار گیری آی سی EEPROM روی ECU های  SAGEMو VALEO

- توضیح کامل آسی های انژکتور،استپر موتور،آی سی کانکت با دستگاه دیاگ ،آی سی کنیستر،آی سی فن ،چراغ چک و پمپ بنزین ،آی سی رگولاتور،آی سی شبکه CAN ،آی سی ناک سنسور،آی سی سنسور اکسیژن ،آی سی کوئل 1و4 و کوئل 2و3 و ... و محل قرار گیری آنها در روی ECU های SAGEM و VALEO

- نحوه جدا کردن آی سی از روی برد ECU بوسیله هیتر

 

جلسه سوم:

 

- توضیح کامل نحوه برنامه ریزی آی سی های قابل برنامه ریزی EEPROM (95080 و95160) در ECU های ساژم و ولئو با استفاده از پروگرامر TNM 2000

- علتهای خطا در پروگرامر کردن و روش حل آنها

 

جلسه چهارم:

 

- نحوه خواندن کد سوئیچ از روی ECU (مختص به پژو206 در تیپ های مختلف)

- مراحل خواندن کد سوئیچ از روی ECU های S2000 (پژو206 تیپ 2 و3)

- مراحل خواندن کد سوئیچ از روی ECU های بوش (پژو206 تیپ 5 و6)

 

جلسه پنجم:

 

- رفع یکسری از ایراد های خطای دائمی در ECU های S2000

- رفع خطای دائمی آب

- رفع خطای دائمی پتانسیومتر دریچه گاز

- رفع خطای دائمی  مپ سنسور

- توضیح کامل سوکت خوانی (خواندن تمام پین های خروجی ECU های S2000)

 

جلسه ششم:

 

- نحوه بالا آوردن چراغ چک در ECU های S2000

توضیح : در اثر بالا و پایین شدن ولتاژ اتومبیل یا اتصال در سیم کشی اتومبیل ، گاها پیش می آید که ECU آسیب می بیند و یک قسمت از مدار ECU می سوزد و در اثر این آسیب دیدگی چراغ چک  ECU قطع می شود ، میدانیم زمانی که چراغ چک درECU قطع باشد، کلا ECU هیچ کاری را انجام نمیدهد،در این جلسه دستورالعمل وصل کردن چراغ چک مرحله به مرحله توضیح داده می شود.

 

جلسه هفتم:

 

- نحوه بدون کد کردن ECU های پراید S2000 و سپس برنامه ریزی این ECU ها

توجه: بدون کد کردن ECU یک عمل خارج از استاندارد است، به همین دلیل مشکلاتی به همراه خود دارد که برای همین ما فقط در صورت لزوم این کار را انجام میدهیم.

- مراحل بدون کد کردن

 

جلسه هشتم:

 

- توضیح کامل برنامه ریزی ECU های کد سوئیچ دار پراید S2000

- دستورالعمل برنامه ریزی مجدد ECU بدون اینکه اصلا برنامه ECU  را تغییر دهیم.

 

جلسه نهم:

 

- تشریح کامل ECU های زیمنس(SIEMENS) و تعمیر آن

- محل قرارگیری آی سی های برنامه ریزی FLASH 44 پایه(AM29F400BB)

- توضیح کامل آی سی های فن،ناک سنسور،آی سی کانکت با دستگاه دیاگ،آی سی  سنسور دور موتور،آس سی های پتانسیومتر دریچه گاز،استپر موتور،آی سی کوئل ها و انژکتور و پمپ بنزین و... در ECU  های زیمنس(SIEMENS)

- ایرادهای ناشی از خرابی آی سی فلش در ECU زیمنس و نحوه رفع آنها

توجه 1:محل قرارگیری آی سی ها در روی ECU زیمنس در دو طرف ECU است یعنی یکسری از آی سی ها در روی برد قراردارند و یکسری از آی سیها در پشت برد (برخلاف ECU های S2000 که فقط در یکطرف برد آی سی جانمایی شده است).

توجه 2: در ECU  های زیمنس بر خلاف ECU های S2000 ،مواد لاستیکی بر روی برد ریخته نشده است و آی سی ها قابل مشاهده هستند.

 

جلسه دهم:

 

- نحوه برنامه ریزی ECU  های زیمنس(SIEMENS)

- مراحل برنامه ریزی آی سی فلش (AM29F400BB) در ECU زیمنس

 

جلسه یازدهم:

 

- نحوه بدون کد کردن ECU  های ایموبلایزردار زیمنس

توجه: علامت CI4  روی برچسب ECU های نشانه داشتن ایموبلایزر می باشد، اما در مدلهای دیگر CI1,CI3,CI5 هیچکدام ایموبلایزر ندارند.

- مراحل پروگرام کردن آی سی فلش جهت بدون کد کردن این ECU

- توضیح تغییرات سخت افزاری روی برد ECU جهت بدون کد کردن

 

جلسه دوازدهم:

 

- توضیح ECU  های ( BOSCH 5.2)در مدلهای زانتیا 2000cc

- خرابی ناشی از آی سی برنامه ریزی این ECU  به شماره 93S46

- تعمیرات ECU های بوش(BOSCH 5.2) زانتیا مدل  2000cc

- توضیح ECU  های (BOSCH 7.3)در مدلهای زانتیا 1800cc

- خرابی ناشی از آی سی برنامه ریزی این ECU  به شماره 24C02

- تعمیرات ECU های بوش(BOSCH 7.3) زانتیا مدل  1800cc

- توضیح آی سی های انژکتور،ایپرام،استپر،کوئل ها،کیلومتر و فلش در روی ECU بوش مدل 7.3

 

جلسه سیزدهم:

 

- بررسی ECU  های  BOSCH 7.4.4 مدل 23 برای پژو های 206 تیپ 5 و6

- مراحل کامل بدون کد کردن ECU های بوش 7.4.4

- توضیح آی سی های ایپرام (95160) ،آی سی های دریچه گاز ،کوئل1و4 ،کوئل 2و3،آی سی انژکتورها و پمپ بنزین و آی سی فلش(M29F400BB)

- تعمیر مسیر منفی روی برد ECU های BOSCH 7.4.4 (که معمولا میسوزد و بعد از سوختن خودرو گاز نمیخورد).

 

جلسه چهادهم:

 

- تعمیرECU  های SL96

- توضیح آی سی فلش ECU های SL96 (به شماره M29F10BB که مخصوص ECUهای SL96 است.)

- توضیح کامل آی سی های انژکتور،رله چراغ چک،رله پمپ بنزین،استپر موتور،آی سی کانکت با دستگاه دیاگ و آی سی کویل 1و4 و کویل 2و3

- مراحل ریست این ECU برای برطرف کردن مشکلات نرم افزاری

- رفع ایرادهای مپ سنسور،دریچه گازو سنسور دمای آب و سنسور دمای هوا در ECUهای SL96

- نحوه خواندن پایه ها در ECU های SL96

 

جلسه پانزدهم:

 

- تعمیرECU  های VALEO  G34 پژو 206(این ECUها در 206های تیپ 2 مدل دریچه برقی استفاده شده است)

- برنامه ریزی آی سی 8 پایه EEPROM در این ECU به شماره 95160

- توضیح آی سی های کویل 1و4 و کویل 2و3،انژکتورها،آی سی موتور دریچه گاز، آی سی کانکت با دستگاه دیاگ،آی سی رگولاتور و...

- تعمیرECU  های بوش نیسان زامیاد

- بررسی آی سی برنامه ریزی ایپرام و بررسی آی سی های دریچه گاز،انژکتور،استپر موتور،کویل ها در ECU  بوش نیسان زامیاد

 

جلسه شانزدهم: ECU  ایربگ(AIRBAG)در پژو 206

 

توجه 1:این ECU در زیر کنسول وسط و کنار دسته دنده تعبیه شده است.

توجه 2:در تمام پژوهای 206 ای که چه به سیستم ایربگ مجهز باشند و چه مجهز نباشند این ECU وجود دارد.

- مراحل برنامه ریزی آی سی EEPROM در ECU ایربگ

- خرابی های ناشی از آی سی ایپرام در این ECU

- مراحل قرار گیری این آی سی در ECU ایربگ

 

جلسه هفدهم:  BSI

 

- معرفی شبکه های WAN1 , WAN2

- معرفی آی سی شبکه CAN ،آی سی راهنما،آی سی کولر و آی سی چراغهای کوچک

- معرفی فیوزها و رله های موجود در BSI شامل برف پاک کن عقب،رله تغذیه شبکه ساعت،کولر،کیلومتر شمار،گرمکن شیشه عقب،شیشه بالابرها،رله باز کردن و قفل کردن دربها

- لیست جعبه فیوزهای BSI به همراه آمپر آنها و موارد مصرف هر کدام

- بررسی پشت برد BSI و آی سی 95160 قابل برنامه ریزی

- خرابی های ناشی از آی سی ایپرام و طریقه رفع آنها

 

جلسه هیجدهم:BS34) BSM)

 

توجه:BM34 متشکل ازیکسری رله ها و یکسری فیوزهاست و خیلی مهم است که بدانیم رله هایی که در این جعبه بکار رفته است ،هرکدام مربوط به کدام قسمت می شود.در این جلسه به توضیح این مطلب پرداخته می شود.

- معرفی رله موتور تهویه داخل اتاق،رله های برف پاک کن،رله مه شکن جلو،رله آب پاش جلو،رله بوق آب پاش عقب،رله نور بالای چراغهای جلو،رله برق کنترل یونیت موتور،رله پمپ بنزین و انژکتور و کوئل و سنسور اکسیژن

- لیست جعبه فیوزهای BM34 وجریان مصرفی هرکدام از آنها و موارد مصرف هر کدام

- تعمیر مسیرهای اصلی BM34

     ------------------------------------------------------------------------------------------             قیمت این مجموعه آموزشی 299/000 تومان می باشد. 

توجه1: بنابه درخواست مشتریان عزیز قیمت مجموعه را کاهش دادیم تا همه بتوانند از این مجموعهاستفاده کنند.هر چند مشتریان قبلی ما از این مجموعه کاملا احساس رضایت میکنند.همانطور که مستحضرید،با یادگیری تعمیرات ECU این مبلغ را با تعمیر دو یا سه عدد ECUبه راحتی به دست خواهید اورد.

 

توجه2: هرگونه آپدیت و آموزش های جدید به مشتریانی که قبلا مجموعه را تهیه نموده اند و همچنینمشتریان جدید به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

توجه3: یکی از سوالات و دغدغه های دائمی مشتریان ما این است که آیا با استفاده از این مجموعهآموزشی میتوانیم مغازه تعمیر ECU  باز کنیم،در پاسخ به این عزیزان باید عرض کنم که اگر چه دراین دوره کلیه مطالب آموزش داده میشود ولی برای شروع هر کاری شما نیاز به تجربه عملی دارید تا بتوانید به آموخته های خود به نحو احسن تسلط پیدا کنید.

برای همین شما عزیزان اگر مبتدی هستید باید در یک مغازه تعمیرECU یا مغازه باطریسازی یا انژکتورکه کار تعمیر ECUرا هم انجام میدهند، حدودا به مدت دو ماه بطور کارآموز فعالیت نمایید تا به تسلط و اعنماد به نفس کافی دست پیدا کنید.اگر هم که خودتان مغازه باطری سازی یا انژکتور یا تنظیم موتوردارید و به انواع ECU دسترسی دارید که کارتان بسیار راحت تر است .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه آموزشی با شماره زیر تماس حاصل فرمائید:

 

                             مهندس پارسا                2329 350 0919

 

 

شماره کارت جهت واریز مبلغ خرید مجموعه آموزشی ECU

 

                                   5859831029712543     بانک  تجارت بنام ناصر پارسا

 

 

                                                               به امید موفقیت همه شما مشتریان عزیز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلید واژه ها: ECU ،تعمیرات ECU ،تعمیرات تخصصی ECU ، آموزش ECU ،آموزش تعمیرات ECU ، آموزش تعمیرات تخصصیECU ،دوره های آموزش ECU ،دوره های آموزش تعمیرات ECU ، دوره های تخصصی آموزش تعمیرات ECU ،سی دی آموزش ECU، سی دی آموزشی ECU  ، دی وی دی آموزشی تعمیرات ECU ، دی وی دی آموزشی ECU ،سی دی آموزش تعمیرات ECU، سی دی آموزشی تعمیرات ECU ،فیلم آموزش ECU، فیلم آموزشی ECU  ، فیلم آموزش تعمیرات ECU، فیلم آموزشی تعمیرات ECU ،بهترین فیلم آموزشی تعمیرات ECU ،بهترین فیلم آموزشی  ECU ،CD آموزش ECU ،یادگیری تعمیرات ECU ،فیلم آموزشی برق خودرو، دیاگ ،آموزش دیاگ ،آموزش برق خودرو، آموزش مکانیک خودرو، برق خودرو،کامپیوتر خودرو،باطریسازی ،باطری سازی ،پارامترهای دیاگ ،دانلود رایگان آموزش ECU ،آموزش رایگان ECU ،کتاب آموزش ECU ،BSI ،BSM ،BM34 ،SIEMENS، BOSCH،VALEO ،S2000  ،sagem ،ولو،ولئو،ساژم ،زیمنس ،بوش،sl96  ،اس 2000 ،آموزش کامپیوتر خودرو ،تعمیرات کامپیوتر خودرو، آموزش تعمیرات کامپیوتر خودرو، آموزش تعمیرات کامپیوتر ماشین ، تعمیرات مکانیک خودرو،تعمیرات برق خودرو,تعمیرات الکتریکی خودرو،برد الکترونیکی خودرو،برق ، الکترونیک ،الکترونیک خودرو،برق و الکترونیک ،برق و الکترونیک خودرو ،کامپیوتر،  bosch 5.2 , bosch 7.3 ,bosh 7.4.4 ,s2000